kenalan tauke blog ini

Wednesday 10 August 2011

owhh my lovly lappy

assalamualaikum

ini malam, gua mahu story cerita sedey gua. sedey tak sedey jugak la, air mata gua pom takde ah keluar.

macam neh gua punya lappy before this guna antivirus kapersky then da expired then kene update ke apa entah tapi yang pasti berbayar. memang tak la gua nak bayar kan sebab gua dapat yang tu pom free tiba tiba suruh bayar. kirim salam saje la kalo gua nak bayar. gua nak install avira (avira neh baik sebab free) tapi gua takleh nak uninstall kapersky tu. ishhh heran bin ajaib tol gua ( da gua taknak lu, lu apa pasal mau duk dalam lappy gua ?) taw la lu tu pelakon terkenal. *ceh tiba tiba nak babitkan duta dia. takpe takpe, gua tengah emo neh, kalo emo pelakon terkenal ke tercorok ke, gua tak kira! actually masa nak uninstall tu kena enter perkataan lepas (password) gua tak tahu perkataan lepas apa. complicated betol! abang gua relax je uninstall, takde plak mintak perkataan lepas.

sekarang gua takde antivirus eh bukan sekarang je tapi da lama gua takde antivirus. so, sekarang neh gua adalah penternak virus yang berjaya. dalan lappy gua, macam macam virus ada, lu olang bole pilih mane mane lu olang berkenan.kecil molek montok bagai puteh gebu lagi berdebu,  semua ada.

tadi la lappy gua baru buat hal. adehhh. bila gua nak on je mesti keluar warning dangerous apo kobonde entah. then gua saje nak proceed nak online kan, last skali keluar cartoon yang cam devil tuh. *describe macam gua pernah tengok devil secara live. padahal di alam maya pom tak pernah !

da la gua punya lappy takde partition D . so, segala gajah harimau gua taruk dalam  partition C. kesian plak gua tengok bebanan partition C. awal beli hari tu ada taw then wireless gua buat hal so, gua pergi la hantar kat centre, sekali tengok takde partition D and segala itik belalang yang gua simpan hilang. owhhh gua rasa cam nak sue je sony. tapi takpe memandang gua tak mampu nak bayar lawyer gua bertendang lagi sebab gua ada back up dalam lappy member gua, tu yang gua bole bertendang sikit. masa gua hantar nak baiki tu diaolang cakap nak call gua if nak back up pape tapi harammm tak call. main delete jep. huh! nasib baik assigment gua takde dalam tuh kalo tak..... berasap jugak. gua emo neh gua emo. emo ikan nemo.

gua ingat macam nak jual je lappy gua konon nak beli yang lain, macam la untung kan wat gitu. gua taknak da pakai sony. macam susa la cause incase pape kena hantar centre, leceh la . da la maintenane dia tinggi, ingat gua ni penternak doit ke apa ? tapi handphone sony gua takde ah gedik cam lappy gua . oke jep sampai sekarang, sekali skala tu ade la merengek sikit sikit tapi oke balik. gua ingat semua barang sony oke, that's why gua pakai sony. tapi...tapi memang best pom barang barang sony and comey comey.

akaQ gua advise takyah jual, at least kita da ada, katenya la. gua cakap je nak jual, deep in my heart gua sayang gler lappy gua neh. lappy gua comey comey gitu, kecik cinonet. nasib baik la lu comey lappy kalo tak........dari dolu lagi gua tak beli lu.

meh gua tunjuk my lovly lappy gua



part neh la yang gua duk berkenan nampak girlish kan ?

haa comey kan kan ...




notatangan: gua update blog pakai e-book adeQ gua yang dapat free dari kerajaan negeri terengganu.(kasi famous sikit terengganu)

gua baru balik dari shooting for the next kL gangster, that's why address duk pakai gua lu gua lu. gua gangster solehah dalam cerita tuh.